۱۳۸۹ مرداد ۲۵, دوشنبه

فواید رمضان برای بقیه!

تو مهمونی های اجباری ماه رمضون دخترا تندتند سفره پهن میکنن، سفره آرایی میکنن و ... ماماناشونم به بقیه هی میگن دخترمون داره درس میخونه یا کار میکنن. ماشالا از هر انگشتش ده تا هنر میریزه...
منم لم میدم به دیوار پاهامو دراز میکنم بذار مامانا بگن چه بی ادب بذار باباها بگن دختره ی  بی عار بذار پسرا چشماشون یه جا ثابت بمونه ... بذار مامانم بگه آره دختر من خیلی تنبله...آخریه دیگه... و بخندیم همه! منم میگم من از بیستا انگشتم با هم فقط یه هنر میریزه: خواب! و به خونه فکر میکنم... "مامان بریم؟"

۷ نظر:

  1. خیلی خوب بود این :)
    ---
    سیستم کامنتدونی خیلی سخته!!

    پاسخحذف
  2. آره میدونم، خیلی ها میگن! ولی هر کاری میکنم نمیتونم درستش کنم... به نظرت چی کار کنم؟

    پاسخحذف
  3. نقش پسرا خیلی باحال بود :دال
    کار چیه ؟ من به شخصه زخم بستر گرفتم یه مدته ..

    پاسخحذف
  4. واضحا نه! از اون مدل فروشی نداریم! اون فقط برای پشت ویترینه!!

    پاسخحذف
  5. WORD VERIFICTATION ro az comment duni hav koni dorst mishe

    پاسخحذف
  6. ye hamchin chizio nadaram ke baxam hazfesh konam!!!

    پاسخحذف