۱۳۸۹ مرداد ۱۷, یکشنبه

بودم...نبودم؟...

نمی دونم بعد  از چند وقت دارم اینو می نویسم. اما حالا که  ابنجام... خسته نشستم پشت کامیوتر و می خوام بنویسم.
نمی دونم چی بنویسم... فقط می دونم خسته ام. خیلی خسته... ا ز همه چی. اول از همه از بودن. بعدش از دختر بودن. خسته شدم از مانتو و از روسری! از این همه صدای بوق و نیش ترمز و... خسته شدم از عقده های جنسی مردم و از این فکرشون که من ممکنه راه حل کوتاه مدتی برای این هیجان باشم. خسته شدم از سوتین هام، از سینه هام، از...
می خواستم بعد کلی غیبت یه پست خوب بذارم اما نشد. به بزرگی خودتون حقارت این پست رو ببخشید!

۱۳ نظر:

  1. هرچه از شما رسد نکوست :) ضمنا... خسته نباشی

    پاسخحذف
  2. سلام...من حس میکنم تو داری به شرایط شاید بدی که بر جمع حاکمه در وجود خودت دامن میزنی...از سینه هات خسته شدی؟چرا به سینه هات به چشم زیبایی جسمت نگاه نمیکنی؟ یعنی من پسر که سینه ندارم یا سوتین نمیبندم مشکلی ندارم؟ اگر بخوام از بعد منفی به متنت نگاه کنم اوخودت با این نوشته داری بر این که زن بودن مشکله مهر تایید میزنی اما خوب اینجور میبینیم که واقعاً خسته شدی...راستی چون بی پروا مینویسی منم بی پروا جواب دادم وگرنه قصد جسارت به سوتین هات رو نداشتم
    پاینده باشی A.J

    پاسخحذف
  3. در بدترین شرایط سوت زنان بلند به خودت بگو
    هـــــیچ مشکلی نیست

    پاسخحذف
  4. سلام ميدوني چيه؟؟ به نظرم تو فقط مشكلت عقده هاي درونته... و فقط با اين پست نشون دادي كه تو يه فاحشه مجازي هستي...ببين وقتي ميبينم كسايي امثال تو هم جنسمن متاسف ميشم....

    پاسخحذف
  5. فاحشه ی مجازی... زنای ذهنی!!! ممه... لولو... اینا چیز کین؟.... تو هم نفهم مهم نیست
    بارها گفته ام یه بار دیگه هم میگم:
    درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است!

    پاسخحذف
  6. آرشام به حرفات فکر کردم به این نتیجه رسیدم که نتونستم درست منظورم و بگم!
    اگه از دختر بودن خسته ام یا از سوتین هام دلیل این نیست که فقط من دختر مشکل دارم... توی پسر هم داری اما هر دومون می دونیم که دختر بودن تو ایران سخته و همینه که داره فرسایشم می ده. به اینکه زن بودن مشکله مهر تایید نمی زنم به اینکه به زن ها از بعد انسانی نگاه نکنیم و فقط جسمشون ببینیم مشکله مهر تایید می زنم. البته اگه به مردها هم اینطوری نگاه بشه که میشه؛ بده! جدا بده... این مشل منه... نگاه جنسیتی!

    پاسخحذف
  7. اِ؟ آرشام از اهواز؟

    پاسخحذف
  8. اگر فكر دريا به اين هرز و ياوه گويياس چه خوب كه به فكرم خطور نكرده....تو فقط سعي ميكني بديهارو ببيني... ما زنها خيلي پوين هاي مثبتم داريم.. اما تو متاسفانه فقط بعد جنسيرو نگاه ميكني... پس تو هنوز دريا كه سهله حتي نميدوني بركه چيه....

    پاسخحذف
  9. خدمت به بالایی بگم تو که هنوز بلد نیستی بگی پوینت لازم نیست نظر بدی...

    پاسخحذف
  10. صوووری فک کنم ازین ناشناسایی که برات کامنت گذاشتن یکیشون خوب کیسیه واسه اون پست بیمار ج.ن.س.ی من .. اگه شناس شد بگو آشناشون کنیم ..
    خسته شدن راه حلش نیس خودتم می دونی ... همین بلاگت یه قدمه به سمت چیزی که لیاقتشو داری .. پس کم نیار ..

    پاسخحذف
  11. هي.... توييكه ازمن غلط املايي ميگيريوملا لغتي شدي. لازمه كه بدوني من پوينت منظورم نبود. پوين به معنيه امتياز ويژس. پس تو لطفا لازم نيس جواب منو با هرز گوييات بدي... كلا چندتا آدم ابله دور هم جمع شديد شعر و ور ميگيد....خوش باشيد.

    پاسخحذف
  12. هه هه ، اونی که تو میگی پوانِ ، که فرانسوی همون پوینت ، به هر حال تو اونم اشتباه نوشتی ابلههه

    پاسخحذف
  13. اولش اینکه خیلی خوشحالم 12 تا نظر!!!!
    دومش اینکه خانم ناشناسی که میدونی دریا چیه، یاوه گویی چیه و هرزگی چیه، لطف کن توضیح بده تا منم بفهمم...آخه میدونی چیه من فکر نمیکنم نه من نه خواننده های پسر این وبلاگ دور افتاده با خوندن این مطالب سراسر غرولند هیچ لذت جنسی ای عایدمون بشه. اگه تو با دیدن کلمه ی سکس و سوتین وسینه و... ارضا میشی و فکر میکنی این کلمات رو باید تو پستوی ذهن گذاشت که نامحرم نبیبه به نظر من به یه روانشناس مراجعه کن و بگو من بیماری جنسی حاد دارم و از دیدن کلمه سینه لذت می برم.

    پاسخحذف