۱۳۸۹ خرداد ۲۷, پنجشنبه

مملکت از هر نظر اسلامی!

ملکت ما مملکت گل وبلبله... اینجا همه خوبن نه جنایتی هست نه دزدی‌ای نه قاچاقی نه هیچ جرم جهانی و منطقه‌ای دیگه. ما تنها مشکلی که داریم اینه که پسرا و دخترامون یه کم از راه راست متاسفانه منحرف شدن که ایشالا به یاری امام زمان (مدیر غایب) و سربازان گمنام و بی‌ادعاشون این مشکل هم به زودی رفع می‌شه... انشا الله تعالی!!!
ای بابا جرایم مملکت ما خیلی جدید و با حالن عین خودمون که جدید و با حال و تک و فضایی و نانو و هسته ای و اینا هستیم و کسی چشم نداره ببینتمون! مثلا اینجا عاشقی جرمه جریمه هم داره. اینجا خوشگلی جرمه جریمه هم داره. اینجا حتی زشتی هم جرمه ولی جریمه‌اش سنگین تره ( نقدی نیست) اینجا رنگ شاد جرمه بهتره بگم شادی جرمه(این بهترین قسمتشه یعنی چی که آدم شاد باشه پس وظیفه‌مون نسبت به اما زمون چی می‌شه؟) البته من خودم یه مجرمم اما دارم تمرین می‌کنم که اگه گرفتنم و مجبور شدم اعترافی چیزی بکنم بلد باشم... تمرین کرده باشم به نوعی!
والا با این نوناشون!

۱ نظر: